Zakup i dostawa jednego używanego autobusu szkolnego do przewozu dzieci z obrębu Gminy Kolno II

 ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający:

Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Kolnie,

Sienkiewicza 5, 18-500 Kolno, zopo@gminakolno.pl, tel. 862783789

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na 

 „Zakup i dostawa jednego używanego autobusu szkolnego  do przewozu dzieci z obrębu Gminy Kolno”.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie jednego używanego autobusu szkolnego do przewozu dzieci z obrębu Gminy Kolno.

a) Oferowane autobusy winny spełniać:

Wszystkie wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia warunkujące dopuszczenie do ruchu;

Wymagania dyrektywy UE Nr 2001/85/WE z dnia 20 listopada 2001r. odnoszącej się do przepisów szczególnych dotyczących pojazdów wykorzystywanych do przewozu pasażerów i mających więcej niż 8 miejsc siedzących poza siedzeniem kierowcy.

b) Parametry techniczne i wizualne, które musi spełnić oferowany pojazd:

Lp.

Cecha, parametr

Wymagania

1

Rok produkcji

wyprodukowany nie wcześniej niż w 2007 roku

2

Przebieg

maksymalny 260 000 km

(udokumentowany)

3

Rodzaj paliwa

olej napędowy (diesel)

4

Stan techniczny

spełniający wymagania polskich przepisów w sprawie dopuszczenia pojazdów do ruchu na terenie RP,

bezwypadkowy,

aktualny przegląd techniczny

 nieuszkodzony

5

Liczba osi

2

6

Liczba miejsc pasażerskich siedzących

30-35

7

Silnik

moc min. 130 kW

pojemność do 6000 cm3

wymagana norma emisji spalin - Euro 4

 

sprawne akumulatory

8

Skrzynia biegów

manualna lub automatyczna

9

Układ kierowniczy

ze wspomaganiem hydraulicznym

regulacja położenia koła kierownicy

10

Układ hamulcowy

pneumatyczny z dodatkowym elektrycznym  hamulcem

system ABS /ASR lub EBS,

11

Ogumienie

dobry stan ogumienia o minimalnej głębokości bieżnika określonej dla autobusów

12

Układ ogrzewania i chłodzenia

wykorzystujący ciepło z układu chłodzenia silnika

13

Wentylacja przestrzeni pasażerskiej

 klimatyzacja

14

Drzwi pasażerskie

układ drzwi; jedne drzwi otwierane elektrycznie, drugie otwierane ręcznie,

15

Dodatkowe wymagania

pasy bezpieczeństwa na wszystkich fotelach

nie uszkodzone szyby, reflektory i lampy,

wyjście awaryjne sprawne

nie uszkodzona i czysta tapicerka w całym pojeździe,

tachograf - aktualne badania (ważna legalizacja),

radio i głośniki,

oświetlenie indywidualne

dwa komplety kluczyków,

dwie gaśnice, trójkąt ostrzegawczy, apteczka doraźnej pomocy, podnośnik do autobusów, pełnowymiarowe koło zapasowe,

alkomat

c) Przedmiotem zamówienia musi być sprawny technicznie, kompletny, wolny od wad - gotowy do pracy. Powinien posiadać aktualne badania techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego oraz aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC. Pojazd zarejestrowany poza granicami Polski powinien posiadać komplet dokumentów wraz z tłumaczeniami przewidzianymi przepisami prawa, uprawniającymi do zakupu i rejestracji samochodu w Polsce. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia faktycznego stanu technicznego pojazdu ze stanem opisanym w ofercie przez Wykonawcę.

d) Wykonawca powinien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo do dysponowania nim. Pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich. Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.

e) Zamawiający informuje, iż wszelkie: nazwy, znaki towarowe, technologie, pochodzenie materiałów - użyte w opisie przedmiotu zamówienia, należy przyjmować, jako równoważne inne odpowiadające tej klasie i jakości - to znaczy o parametrach nie gorszych jak ujęto w opisie zamówienia.

f) Wykonawca udzieli gwarancji na: minimum 5000 km  lub 3 miesiące na silnik, części mechaniczne, elektryczne i hydrauliczne oraz elementy wyposażenia  i na nadwozie – 12 miesięcy.

 

2. Warunki udziału w postępowaniu:

Do złożenia oferty na ww. zamówienie zapraszamy wykonawców, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Ewa Sielawa , tel: 862783789.

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: 7:30-15:30.

4. Kryterium wyboru oferty.

Ustala się, następujące kryteria ocen:

 

KRYTERIUM

WAGA

CENA

100

 

Cena - waga kryterium 100
Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia, pozostali będą oceniani wg poniższego wzoru:

C=Cmin/Cbad*100

gdzie:
C – ilość punktów przyznana za cenę

C min – najniższa cena w złożonych ofertach

C bad – cena badanej oferty

100 - waga kryterium cena

a) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po ocenie kryterium cena.

b)Ocena ofert nastąpi w skali od 0 do 100 pkt.

c) Przedłożona oferta cenowa winna zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia niezbędne do jego wykonania oraz wszystkie obowiązujące w Polsce podatki, składki i opłaty związane z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT - dotyczy podmiotów będących płatnikiem podatku VAT.

d) Cenę oferty należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 5. Wymagane dokumenty

Wykonawcy zobowiązani są złożyć wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik  nr 1 do niniejszego zapytania.

 6. Składanie ofert

Oferty proszę przekazać do dnia  16.09.2022 r.  do godziny 9:00 (liczy się data wpływu)

a) drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: 2q3c94xjig

b) osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego,,

c) drogą listowną w zamkniętej kopercie na adres zamawiającego.

 

W temacie  wiadomości ePUAP bądź na kopercie należy podać oznaczenie „Oferta na zakup i dostawę jednego używanego autobusu szkolnego  do przewozu dzieci z obrębu Gminy Kolno”.

 7. Zamawiający odrzuci ofertę:

a) która zostanie złożona po terminie, o którym mowa w pkt 6 niniejszego zapytania (liczy się data wpływu);

b) jeżeli jej treść nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania;

c) gdy wykonawca nie przedłoży w wyznaczonym terminie odpowiednich dokumentów;

d) gdy wykonawca nie złoży w wyznaczonym terminie uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących oferty;

e) jeżeli jej złożenie będzie stanowiło czyn bezprawny;

f) która zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w niniejszym postępowaniu.

 8. Wybór oferty

a) W przypadku wybrania oferty Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

b) Wykonawca akceptuje termin dokonania zapłaty tj. 14 dni od daty złożenia faktury.

 9. Ochrona danych osobowych

W związku ze zbieraniem danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia Zamawiający przekazuje Wykonawcy Klauzulę informacyjną zawartą w załączniku nr 3  do niniejszego zapytania.

 

 10.  Informacje dodatkowe

a)Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie, jeżeli:

  • nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
  • cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższała kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia;
  • nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym;
  • postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

 b)Składając ofertę wykonawca jednocześnie oświadcza, że:

  • posiada kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
  • znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej w sposób właściwy zrealizować zamówienie;
  • dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową niezbędną do prawidłowego wykonania zamówienia;
  • złożona oferta będzie ważna przez okres 30 dni (termin związania ofertą);
  • akceptuje postanowienia niniejszego zapytania;
  • akceptuje poprawienie przez zamawiającego oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;
  • akceptuje postanowienia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania i w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się zawrzeć umowę zgodą z tym wzorem;
  • zapoznał się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w pkt 7 niniejszego zapytania.

 c)Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

  • wezwania wykonawcy do złożenia uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących ofert;
  • wezwania wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających
  • informacje zawarte w formularzu ofertowym;
  • poprawienia oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;
  • wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
  • odwołania niniejszego zapytania jeżeli nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym.

 d) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

e) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

f) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

g) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

h) Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego i nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

                                                                                                                                          Dyrektor

                                                                                                                Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Kolnie

                                                                                                                                       Ewa Sielawa

 

Metryka strony

Udostępniający: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Kolnie

Wytwarzający/odpowiadający: Ewa Sielawa - Dyrektor ZOPO

Data wytworzenia: 2022-09-08

Wprowadzający: Aneta Bystra

Data modyfikacji: 2022-09-08

Opublikował: Aneta Bystra

Data publikacji: 2022-09-08