Zakup i dostawa jednego używanego autobusu szkolnego do przewozu dzieci z obrębu Gminy Kolno
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Kolnie,
Sienkiewicza 5, 18-500 Kolno, zopo@gminakolno.pl, tel. 862783789
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na
„Zakup i dostawa jednego używanego autobusu szkolnego do przewozu dzieci z obrębu Gminy Kolno”.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie jednego używanego autobusu szkolnego do przewozu dzieci z obrębu Gminy Kolno.
- Oferowane autobusy winny spełniać:
Wszystkie wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia warunkujące dopuszczenie do ruchu;
Wymagania dyrektywy UE Nr 2001/85/WE z dnia 20 listopada 2001r. odnoszącej się do przepisów szczególnych dotyczących pojazdów wykorzystywanych do przewozu pasażerów i mających więcej niż 8 miejsc siedzących poza siedzeniem kierowcy.
- Parametry techniczne i wizualne, które musi spełnić oferowany pojazd:
Lp. |
Cecha, parametr |
Wymagania |
|
1 |
Rok produkcji |
wyprodukowany nie wcześniej niż w 2007 roku |
|
2 |
Przebieg |
maksymalny 230 000 km |
|
(udokumentowany) |
|||
3 |
Rodzaj paliwa |
olej napędowy (diesel) |
|
4 |
Stan techniczny |
spełniający wymagania polskich przepisów w sprawie dopuszczenia pojazdów do ruchu na terenie RP, |
|
bezwypadkowy, |
|||
aktualny przegląd techniczny |
|||
nieuszkodzony |
|||
5 |
Liczba osi |
2 |
|
6 |
Liczba miejsc pasażerskich siedzących |
od 28 do 30 + kierowca |
|
7 |
Silnik |
moc min. 130 kW |
|
pojemność do 3000 cm3 |
|||
wymagana norma emisji spalin - Euro 4 |
|||
|
instalacja elektryczna 12V |
||
|
sprawne akumulatory |
||
8 |
Skrzynia biegów |
manualna lub automatyczna |
|
9 |
Układ kierowniczy |
ze wspomaganiem hydraulicznym, |
|
regulacja położenia koła kierownicy |
|||
10 |
Układ hamulcowy |
pneumatyczny z dodatkowym elektrycznym hamulcem |
|
system ABS /ASR lub EBS, |
|||
11 |
Ogumienie |
dobry stan ogumienia o minimalnej głębokości bieżnika określonej dla autobusów |
|
12 |
Układ ogrzewania i chłodzenia |
wykorzystujący ciepło z układu chłodzenia silnika |
|
ogrzewanie postojowe typu: Webasto |
|||
13 |
Wentylacja przestrzeni pasażerskiej |
klimatyzacja |
|
14 |
Drzwi pasażerskie |
układ drzwi; jedne drzwi otwierane elektrycznie, drugie otwierane ręcznie, |
|
15 |
Dodatkowe wymagania |
pasy bezpieczeństwa na wszystkich fotelach |
|
nie uszkodzone szyby, reflektory i lampy, |
|||
szyby uchylne, szyberdach, luk bagażowy, |
|||
wyjście awaryjne sprawne |
|||
nie uszkodzona i czysta tapicerka w całym pojeździe, |
|||
tachograf - aktualne badania (ważna legalizacja), |
|||
radio i głośniki, |
|||
oświetlenie indywidualne |
|||
dwa komplety kluczyków, |
|||
dwie gaśnice, trójkąt ostrzegawczy, apteczka doraźnej pomocy, podnośnik do autobusów, pełnowymiarowe koło zapasowe, |
|||
alkomat |
- Przedmiotem zamówienia musi być sprawny technicznie, kompletny, wolny od wad - gotowy do pracy. Powinien posiadać aktualne badania techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego oraz aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC. Pojazd zarejestrowany poza granicami Polski powinien posiadać komplet dokumentów wraz z tłumaczeniami przewidzianymi przepisami prawa, uprawniającymi do zakupu i rejestracji samochodu w Polsce. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia faktycznego stanu technicznego pojazdu ze stanem opisanym w ofercie przez Wykonawcę.
- Wykonawca powinien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo do dysponowania nim. Pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich. Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
- Zamawiający informuje, iż wszelkie: nazwy, znaki towarowe, technologie, pochodzenie materiałów - użyte w opisie przedmiotu zamówienia, należy przyjmować, jako równoważne inne odpowiadające tej klasie i jakości - to znaczy o parametrach nie gorszych jak ujęto w opisie zamówienia.
- Wykonawca udzieli gwarancji na: minimum 5000 km lub 3 miesiące na silnik, części mechaniczne, elektryczne i hydrauliczne oraz elementy wyposażenia i na nadwozie – 12 miesięcy.
1. Warunki udziału w postępowaniu:
Do złożenia oferty na ww. zamówienie zapraszamy wykonawców, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Stanisław Szymańczyk, tel: 862783789.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: 7:30-15:30.
3. Kryterium wyboru oferty.
Ustala się, następujące kryteria ocen:
KRYTERIUM |
WAGA |
CENA |
100 |
Cena - waga kryterium 100
Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia, pozostali będą oceniani wg poniższego wzoru:
C=(C min/C bad)*100
gdzie:
C – ilość punktów przyznana za cenę
C min – najniższa cena w złożonych ofertach
C bad – cena badanej oferty
- - waga kryterium cena
- Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po ocenie kryterium cena.
- Ocena ofert nastąpi w skali od 0 do 100 pkt.
- Przedłożona oferta cenowa winna zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia niezbędne do jego wykonania oraz wszystkie obowiązujące w Polsce podatki, składki i opłaty związane z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT - dotyczy podmiotów będących płatnikiem podatku VAT.
- Cenę oferty należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Wymagane dokumenty
Wykonawcy zobowiązani są złożyć wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
5. Składanie ofert
Oferty proszę przekazać do dnia 12.04.2022 r. do godziny 9:00. (liczy się data wpływu)
- drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: 2q3c94xjig
- osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego,,
- drogą listowną w zamkniętej kopercie na adres zamawiającego.
W temacie wiadomości ePUAP bądź na kopercie należy podać oznaczenie „Oferta na zakup i dostawę jednego używanego autobusu szkolnego do przewozu dzieci z obrębu Gminy Kolno”.
6. Zamawiający odrzuci ofertę:
- która zostanie złożona po terminie, o którym mowa w pkt 6 niniejszego zapytania (liczy się data wpływu);
- jeżeli jej treść nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania;
- gdy wykonawca nie przedłoży w wyznaczonym terminie odpowiednich dokumentów;
- gdy wykonawca nie złoży w wyznaczonym terminie uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących oferty;
- jeżeli jej złożenie będzie stanowiło czyn bezprawny;
- która zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
7. Wybór oferty
- W przypadku wybrania oferty Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
- Wykonawca akceptuje termin dokonania zapłaty tj. 14 dni od daty złożenia faktury.
8. Ochrona danych osobowych
W związku ze zbieraniem danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia Zamawiający przekazuje Wykonawcy Klauzulę informacyjną zawartą w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania.
9. Informacje dodatkowe
- Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie, jeżeli:
- nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
- cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższała kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia;
- nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym;
- postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
- Składając ofertę wykonawca jednocześnie oświadcza, że:
- posiada kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
- znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej w sposób właściwy zrealizować zamówienie;
- dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową niezbędną do prawidłowego wykonania zamówienia;
- złożona oferta będzie ważna przez okres 30 dni (termin związania ofertą);
- akceptuje postanowienia niniejszego zapytania;
- akceptuje poprawienie przez zamawiającego oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;
- akceptuje postanowienia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania i w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się zawrzeć umowę zgodą z tym wzorem;
- zapoznał się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w pkt 7 niniejszego zapytania.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- wezwania wykonawcy do złożenia uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących ofert;
- wezwania wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających
- informacje zawarte w formularzu ofertowym;
- poprawienia oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;
- wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
- odwołania niniejszego zapytania jeżeli nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego i nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dyrektor
Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Kolnie
mgr Stanisław Szymańczyk
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – wzór umowy
Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna
Metryka strony