Zakup i dostawa jednego używanego autobusu szkolnego do przewozu dzieci z obrębu Gminy Kolno

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający:

Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Kolnie,

Sienkiewicza 5, 18-500 Kolno, zopo@gminakolno.pl, tel. 862783789 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na 

 „Zakup i dostawa jednego używanego autobusu szkolnego  do przewozu dzieci z obrębu Gminy Kolno”.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie jednego używanego autobusu szkolnego do przewozu dzieci z obrębu Gminy Kolno.

  • Oferowane autobusy winny spełniać:

Wszystkie wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia warunkujące dopuszczenie do ruchu;

Wymagania dyrektywy UE Nr 2001/85/WE z dnia 20 listopada 2001r. odnoszącej się do przepisów szczególnych dotyczących pojazdów wykorzystywanych do przewozu pasażerów i mających więcej niż 8 miejsc siedzących poza siedzeniem kierowcy.

  • Parametry techniczne i wizualne, które musi spełnić oferowany pojazd:

Lp.

Cecha, parametr

Wymagania

1

Rok produkcji

wyprodukowany nie wcześniej niż w 2007 roku

2

Przebieg

maksymalny 230 000 km

(udokumentowany)

3

Rodzaj paliwa

olej napędowy (diesel)

4

Stan techniczny

spełniający wymagania polskich przepisów w sprawie dopuszczenia pojazdów do ruchu na terenie RP,

bezwypadkowy,

aktualny przegląd techniczny

 nieuszkodzony

5

Liczba osi

2

6

Liczba miejsc pasażerskich siedzących

od 28 do 30 + kierowca

7

Silnik

moc min. 130 kW

pojemność do 3000 cm3

wymagana norma emisji spalin - Euro 4

 

instalacja elektryczna 12V

 

sprawne akumulatory

8

Skrzynia biegów

manualna lub automatyczna

9

Układ kierowniczy

ze wspomaganiem hydraulicznym,

regulacja położenia koła kierownicy

10

Układ hamulcowy

pneumatyczny z dodatkowym elektrycznym  hamulcem

system ABS /ASR lub EBS,

11

Ogumienie

dobry stan ogumienia o minimalnej głębokości bieżnika określonej dla autobusów

12

Układ ogrzewania i chłodzenia

wykorzystujący ciepło z układu chłodzenia silnika

ogrzewanie postojowe  typu: Webasto

13

Wentylacja przestrzeni pasażerskiej

 klimatyzacja

14

Drzwi pasażerskie

układ drzwi; jedne drzwi otwierane elektrycznie, drugie otwierane ręcznie,

15

Dodatkowe wymagania

pasy bezpieczeństwa na wszystkich fotelach

nie uszkodzone szyby, reflektory i lampy,

szyby uchylne, szyberdach, luk bagażowy,

wyjście awaryjne sprawne

nie uszkodzona i czysta tapicerka w całym pojeździe,

tachograf - aktualne badania (ważna legalizacja),

radio i głośniki,

oświetlenie indywidualne

dwa komplety kluczyków,

dwie gaśnice, trójkąt ostrzegawczy, apteczka doraźnej pomocy, podnośnik do autobusów, pełnowymiarowe koło zapasowe,

alkomat

  • Przedmiotem zamówienia musi być sprawny technicznie, kompletny, wolny od wad - gotowy do pracy. Powinien posiadać aktualne badania techniczne wpisane do dowodu rejestracyjnego oraz aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC. Pojazd zarejestrowany poza granicami Polski powinien posiadać komplet dokumentów wraz z tłumaczeniami przewidzianymi przepisami prawa, uprawniającymi do zakupu i rejestracji samochodu w Polsce. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia faktycznego stanu technicznego pojazdu ze stanem opisanym w ofercie przez Wykonawcę.
  • Wykonawca powinien być właścicielem pojazdu lub mieć pisemne prawo do dysponowania nim. Pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich. Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
  • Zamawiający informuje, iż wszelkie: nazwy, znaki towarowe, technologie, pochodzenie materiałów - użyte w opisie przedmiotu zamówienia, należy przyjmować, jako równoważne inne odpowiadające tej klasie i jakości - to znaczy o parametrach nie gorszych jak ujęto w opisie zamówienia.
  • Wykonawca udzieli gwarancji na: minimum 5000 km  lub 3 miesiące na silnik, części mechaniczne, elektryczne i hydrauliczne oraz elementy wyposażenia  i na nadwozie – 12 miesięcy.

 1Warunki udziału w postępowaniu:

Do złożenia oferty na ww. zamówienie zapraszamy wykonawców, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 2. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Stanisław Szymańczyk, tel: 862783789.

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: 7:30-15:30.

 3. Kryterium wyboru oferty.

Ustala się, następujące kryteria ocen:

 

KRYTERIUM

WAGA

CENA

100

 

Cena - waga kryterium 100
Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia, pozostali będą oceniani wg poniższego wzoru:

C=(C min/C bad)*100

gdzie:
C – ilość punktów przyznana za cenę

C min – najniższa cena w złożonych ofertach

C bad – cena badanej oferty

  • - waga kryterium cena
  • Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po ocenie kryterium cena.
  • Ocena ofert nastąpi w skali od 0 do 100 pkt.
  • Przedłożona oferta cenowa winna zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia niezbędne do jego wykonania oraz wszystkie obowiązujące w Polsce podatki, składki i opłaty związane z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT - dotyczy podmiotów będących płatnikiem podatku VAT.
  • Cenę oferty należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 4. Wymagane dokumenty

Wykonawcy zobowiązani są złożyć wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik  nr 1 do niniejszego zapytania.

 5. Składanie ofert

Oferty proszę przekazać do dnia  12.04.2022 r.  do godziny 9:00. (liczy się data wpływu)

  • drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: 2q3c94xjig
  • osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego,,
  • drogą listowną w zamkniętej kopercie na adres zamawiającego.

 

W temacie  wiadomości ePUAP bądź na kopercie należy podać oznaczenie „Oferta na zakup i dostawę jednego używanego autobusu szkolnego  do przewozu dzieci z obrębu Gminy Kolno”.

 6. Zamawiający odrzuci ofertę:

  • która zostanie złożona po terminie, o którym mowa w pkt 6 niniejszego zapytania (liczy się data wpływu);
  • jeżeli jej treść nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania;
  • gdy wykonawca nie przedłoży w wyznaczonym terminie odpowiednich dokumentów;
  • gdy wykonawca nie złoży w wyznaczonym terminie uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących oferty;
  • jeżeli jej złożenie będzie stanowiło czyn bezprawny;
  • która zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w niniejszym postępowaniu.

 7. Wybór oferty

  • W przypadku wybrania oferty Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  • Wykonawca akceptuje termin dokonania zapłaty tj. 14 dni od daty złożenia faktury.

 8. Ochrona danych osobowych

W związku ze zbieraniem danych osobowych na potrzeby realizacji zamówienia Zamawiający przekazuje Wykonawcy Klauzulę informacyjną zawartą w załączniku nr 3  do niniejszego zapytania.

 9.  Informacje dodatkowe

  • Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie, jeżeli:
    • nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
    • cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższała kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia;
    • nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym;
    • postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
  •  Składając ofertę wykonawca jednocześnie oświadcza, że:
    • posiada kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
    • znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej w sposób właściwy zrealizować zamówienie;
    • dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową niezbędną do prawidłowego wykonania zamówienia;
    • złożona oferta będzie ważna przez okres 30 dni (termin związania ofertą);
    • akceptuje postanowienia niniejszego zapytania;
    • akceptuje poprawienie przez zamawiającego oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;
    • akceptuje postanowienia umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania i w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się zawrzeć umowę zgodą z tym wzorem;
    • zapoznał się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w pkt 7 niniejszego zapytania.
  •  Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
    • wezwania wykonawcy do złożenia uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących ofert;
    • wezwania wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających
    • informacje zawarte w formularzu ofertowym;
    • poprawienia oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;
    • wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
    • odwołania niniejszego zapytania jeżeli nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
  • Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  • Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  • Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  • Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  • Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego i nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

                                                                                                                                                                 Dyrektor 

                                                                                                                                           Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Kolnie

                                                                                                                                                     mgr Stanisław Szymańczyk 

 

 

                                                                                                                                                            

 

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – wzór umowy

Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna

 

Metryka strony

Udostępniający: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Kolnie

Wytwarzający/odpowiadający: Stanisław Szymańczyk - Dyrektor ZOPO w Kolnie

Data wytworzenia: 2022-04-06

Wprowadzający: Robert Kotowski

Data modyfikacji: 2022-04-14

Opublikował: Robert Kotowski

Data publikacji: 2022-04-06